Povinně zveřejňované informace podle zákona č. 106/1999 Sb.
„Přeložení Smlouvy o Dílo na zajištění „Rekonstrukce části komunikace U Rybníka“, včetně platných smluvních podmínek a ceny Díla. Dále způsob schválení akce rekonstrukce komunikace ze strany Zastupitelstva v písemné podobě v konkrétní písemném dokumentu“
664_Smlouva o dílo ze dne 22.5. 2024 Schválilo zastupitelstvo dne 25.4. 2025
Přílohy:
„Přeložení smlouvy na výkon TDI pro akci „Výměna a rekonstrukce částí veřejného osvětlení“ v Obci popovičky dle jednotlivých etap, včetně určené odpovědné osoby, její kvalifikace a konkrétního způsobu a výše honoráře za provedení úkonů TDI.
Předložení konkrétního smluvního ujednání nebo objednávky, která byla dle platných regulí a zákonů schválena Zastupitelstvem Obce Popovičky dle - §84 odst p), v) Zákona o obcích“
Schválilo zastupitelstvo Obce Popovičky dne 19.3.2024; Usnesení 157
Přílohy:
„Předložení Smlouvy s panem Zichem na konkrétní danou problematiku včetně závěrů schvalovacího procesu ze strany Zastupitelstva Obce Popovičky, kterým bylo uzavření Smlouvy podmíněno - jmenovitě (pro a proti) a v jaké fázi naplnění se aktuálně problematika nachází.“
Upřesněte o jakou problematiku a smlouvu se jedná.
Upřesnění je možno provést stejnou formou, kterou zákon o svobodném přístupu k informacím stanoví pro podání žádosti (například datovou schránkou, e-mailem).
Pokud žádosti neupřesníte do 30 dnů ode dne doručení této výzvy, budou Vaše výše uvedené žádosti odloženy. V případě, že žádosti upřesníte, budou upřesněné žádosti vyřízeny do 15 dnů ode dne, kdy obec Popovičky obdrží upřesnění žádostí (§ 14 odst. 5 písm. d) InfZ).
Předložení agendy problematiky, která byla řešena danou konkrétní Advokátní kanceláří (dále AK), s uvedením konkrétních názvů problematiky, zadání dané problematiky a s uvedením konkrétních hodinových a celkových sazeb, které byly dané AK vyplaceny a to za období 2023 - 2024 k dnešnímu dni a to včetně uvedení celkového součtu.
Mach Legal, advokátní kancelář s.r.o. - veškeré smlouvy a uhrazené faktury naleznete v přílohách. S touto advokátní kanceláří byly uzavřeny smlouvy o poskytnutí právní pomoci v době kdy byla starostkou obce Ing. Radka Kučerová. Spolupráce s uvedenou advokátní kanceláří byla z důvodu ztráty důvěry ukončena spolupráce ke dni 3.4.2023.
KVB advokátní kancelář s.r.o
KVB advokátní kanceláří byla naší obci nabídnuta možnost spolupráce při poskytování právních služeb v režimu paušálních balíčků (s uzavřením komplexní smlouvy) či v režimu jednorázových zadání při hodinové sazbě 2.690,- Kč bez DPH (operativní dle aktuální potřeby, méně formalizované). S ohledem na běžný rozsah agendy k řešení s právníky, kdy se nejevilo potřebné ujednat paušální balíček, byl zvolen již za pana starosty Švehly režim jednorázových zadání, vč. telefonických konzultací, dle jednotlivých právních otázek. Takto je postupováno i nadále.
Faktury naleznete v přílohách.
Přílohy:
„Předložení agendy problematiky, která byla řešena danou konkrétní Advokátní kanceláří (dále AK), s uvedením konkrétních názvů problematiky, zadání dané problematiky a s uvedením konkrétních hodinových a celkových sazeb, které byly dané AK vyplaceny a to za období 2023 - 2024 k dnešnímu dni a to včetně uvedení celkového součtu.“
Upřesněte o jakou AK se jedná.
Upřesnění je možno provést stejnou formou, kterou zákon o svobodném přístupu k informacím stanoví pro podání žádosti (například datovou schránkou, e-mailem).
Pokud žádosti neupřesníte do 30 dnů ode dne doručení této výzvy, budou Vaše výše uvedené žádosti odloženy. V případě, že žádosti upřesníte, budou upřesněné žádosti vyřízeny do 15 dnů ode dne, kdy obec Popovičky obdrží upřesnění žádostí (§ 14 odst. 5 písm. d) InfZ).
Předložení „aktuální agendy spolupráce a problematiky s OAKS 2023/2024“ - jaká komkrétní
aktuální problematika je řešena?
Seznam závazků Obce Popovičky k OAKS a seznam závazků OAKS k Obci Popovičky
s komentářem o jejich smluvním plnění v daných termínech nebo průběžně.
Seznam smluvních ujednání s daty podpisu a doložení schvalovacího proces Zastupitelstva
Obce Popovičky v písemné podobě = kdo daný smluvní vztah schválil?
Obec Popovičky jako povinný subjekt v uvedené věci rozhodlo v souladu s ustanovením § 2 odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“)
t a k t o:
Žádost o poskytnutí informace se podle § 2 odst. 4 InfZ částečně odmítá ve věci: poskytnutí informace o předpokládaném čerpání rozpočtu v řijnu, listopadu a prosinci 2024.
O d ů v o d n ě n í
Informace o čerpání: požadovanými informacemi povinný subjekt nedisponuje, požadované informace směřují do budoucnosti, ze strany povinného subjektu by se jednalo o vytváření nových informací.
Žadatel ve své žádosti ze dne 15. 10. 2024 požádal o poskytnutí výše uvedených informací.
Odpověď: O aktuálním čerpání rozpočtu Obce Popovičky dle jednotlivých položek rozpočtu, a to od ledna 2024 do záři 2024 zasíláme v příloze tohoto rozhodnutí.
viz příloha FIN_září 2024; 3-2024_Směrnice o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu
P o u č e n í o o p r a v n é m p r o s t ř e d k u
Proti tomuto rozhodnutí lze podle § 16 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., ve spojení s § 83 odst. 1 správního řádu podat odvolání. Odvolání se podává Krajskému úřadu Středočeského kraje prostřednictvím obce Popovičky do 15 dnů ode dne doručení písemného vyhotovení tohoto rozhodnutí.
Přílohy:
Zaslání kopie předávacího protokolu akce „Výměna veřejného osvětlení v ulici Na Skalce Obec Popovičky“ včetně příslušných příloh. Dále včetně odborného měření intenzity osvětlení = protokol měčení dle platných ČSN.“/
viz. Přiložené soubory
Přílohy:
„O aktuálním čerpání rozpočtu Obce Popovičky dle jednotlivých položek rozpočtu, a to od ledna 2024 do záři 2024. Dále pak informace o předpokládaném čerpání v říjnu, listopadu a prosinci 2024 – taktéž dle příslušných položek rozpočtu Obce Popovičky. U jednotlivých položek žádá o informaci, jakým způsobem/systémem jsou finanční platby schvalovány, a to konkrétně jakými osobami dle příslušných položek a gescí rozpočtu Obce Popovičky.“
Obec Popovičky jako povinný subjekt v uvedené věci rozhodlo v souladu s ustanovením § 2 odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“)
t a k t o:
Žádost o poskytnutí informace se podle § 2 odst. 4 InfZ částečně odmítá ve věci: poskytnutí informace o předpokládaném čerpání rozpočtu v řijnu, listopadu a prosinci 2024.
O d ů v o d n ě n í
Informace o čerpání: požadovanými informacemi povinný subjekt nedisponuje, požadované informace směřují do budoucnosti, ze strany povinného subjektu by se jednalo o vytváření nových informací.
Žadatel ve své žádosti ze dne 15. 10. 2024 požádal o poskytnutí výše uvedených informací.
Odpověď: O aktuálním čerpání rozpočtu Obce Popovičky dle jednotlivých položek rozpočtu, a to od ledna 2024 do záři 2024 zasíláme v příloze tohoto rozhodnutí.
viz příloha FIN_září 2024; 3-2024_Směrnice o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu
P o u č e n í o o p r a v n é m p r o s t ř e d k u
Proti tomuto rozhodnutí lze podle § 16 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., ve spojení s § 83 odst. 1 správního řádu podat odvolání. Odvolání se podává Krajskému úřadu Středočeského kraje prostřednictvím obce Popovičky do 15 dnů ode dne doručení písemného vyhotovení tohoto rozhodnutí.
Přílohy:
a) zda byla uplatněna inflační doložka v nájemní smlouvě s EUROVIA Kamenolomy, a.s.?
b) kdy a kolikrát byla poprvé uplatněna od roku 2022?
c) jaký nájem byl v jednotlivých letech (od 2022 vč.) společnosti fakturován?
d) pokud nebyla inflační doložka uplatněna, proč nebyla uplatněna?
e) pokud nebyla inflační doložka uplatněna, kdo je za to odpovědný?
f) pokud nebyla inflační doložka uplatněna, bude po viníkovi požadována náhrada?
a) ano, inflační doložka byla uplatněna
b) inflační doložka byla uplatněna 2x, a to v roce 2022 a v roce 2023
c) Nájem za rok 2022 činil 627 689,- / Nájem za rok 2023 činil 722 470,-
žádá o Zápis ze zastupitelstva obce Popovičky, které se konalo dne 25.4.2024
Důvodem podání žádosti je skutečnost, že ke dni podání žádosti není zápis zastupitelstva zveřejněn a úřední desce obce.
Ve smyslu § 17 odst. 2 zákona č. 106/1999 Sb. žádáme o potvrzení předpokládané výše úhrady nákladů, budou-li účtovány. Informaci žádám poskytnout v písemné nebo elektronické formě a zaslat žadateli.
Zápis ze 14. řádného zasedání obce ze den 25.4.2024 není stále k dispozici, protože došlo k rozporu mezi jeho zapisovatelem a ověřovatelem.
Celá záležitost byla řešena na 15. řádném zasedání zastupitelstva obce dne 19.6.2024 (viz. zápis), kde zastupitelstvo pověřilo zastupitele Jaroslava Švehlu, že do 30ti dnů dodá doslovný přepis jednání, a to usnesením č. 190.
Jaroslav Švehla byl několikrát urgován, aby onen přepis dodal. Bohužel dosud se tak nestalo a zápis stále není k dispozici.
Sdělte nám, zda se zajímáte o některou konkrétní záležitost projednávanou na zmíněném zasedání zastupitelstva naší obce dne 25.4.2024 a my Vám bez nároku na úhradu nákladů vyhotovíme výpis požadovaného nebo požadovaných usnesení.